#ACIBOXOFFICE - hoe werkt het?

Vanwege grote belangstelling voor inschrijvingen en tickets in de afgelopen jaren verloopt de inschrijving van excursies en de verkoop van tickets vanaf nu via #ACIBOXOFFICE. Hierdoor worden rokende servers voorkomen en maakt iedereen even veel kans.

1. Maak een #ACIBOXOFFICE account aan

Voor het gebruik van #ACIBOXOFFICE dien je eerst een account aan te maken, waarbij je jouw studentnummer (zie schoolpas of progress voor dit 7-cijferige nummer) als username gebruikt. Direct na het aanmaken van het account ontvang je een e-mail waarmee het account geactiveerd kan worden. Let op: deze kan in de map ongewenste post/spam aankomen.

2. Log in en vul je profiel aan.

Log na het activeren van het account in om je profiel aan te vullen met informatie als klas, adres en leeftijd. Wanneer je profiel volledig is ingevuld, worden deze gegevens automatisch geladen op het inschrijfformulier voor een evenement. Een volledig ingevuld profiel scheelt tijd bij het inschrijven, waardoor de kans op een plekje groter is!

3. Open de pagina van het betreffende evenement

Op de homepage vind je een overzicht van alle openstaande inschrijvingen. Klik op de naam van een evenement/inschrijving voor alle informatie en instructies.

Tips & Tricks

Tijdsgebonden inschrijvingen

Bij een tijdsgebonden inschrijving verschijnt de knop inschrijven (join) pas op het aangekondige tijdstip op de pagina van het evenement. Tot die tijd verschijnt er een plaatsvervangende knop met daarop het tijdstip waarop de inschrijving opent. Klik op deze knop om de pagina te verversen, totdat de knop 'join' verschijnt. Rechts bovenaan de pagina vind je de tijd op onze server.

Log op tijd in

We raden je aan om, bij tijdsgebonden inschrijvingen, ruim voor de openingstijd in te loggen. Hierdoor kan je je profiel nog eens checken op volledigheid en wordt drukte op de server voorkomen. Wanneer je succesvol bent ingelogd, verschijnt jouw naam rechtsboven aan de pagina.

Updates en Social Media

Vooral bij tijdsgebonden inschrijvingen is de belasting op onze servers groot. Informatie over het verloop van de inschrijving vind je daarom terug op onze social-media kanalen. Like onze Facbook pagina en volg ons op twitter om automatisch op de hoogte te blijven. Gebruik de hashtag #ACIBOXOFFICE voor specifieke vragen en informatie over #ACIBOXOFFICE.

Taal

In de toekomst zullen meer en meer inschrijvingen verlopen via #ACIBOXOFFICE. Met het oog op onze internationale Exchange Students is het systeem in het engels ontwikkeld. Later dit schooljaar zal alle berichtgeving ook in het engels verlopen.

Problemen

Ik heb een account aangemaakt maar heb geen e-mail ontvangen

Na het aanmaken van een account verstuurt onze server direct een e-mail met de link om je account te activeren. Let op; deze kan ook in je spam folder (ongewenste e-mail) terecht komen. Vergeet in dat geval niet om ons e-mailadres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. aan de lijst van veilige afzenders toe te voegen zodat je onze (bevestigings)e-mails in de toekomst meteen ontvangt.

Heb je na een uur nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen? Dan heb je vermoedelijk een verkeerd e-mailadres ingevuld waardoor activeren niet mogelijk is. Ongeactiveerde accounts worden na 24 uur automatisch verwijderd, waarna je het opnieuw kan proberen.

Kom je er niet uit? Mail dan naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Easy Pay

Betaal veilig en snel op jouw manier! Toegangsbewijzen betaal je envoudig via*

  • Paypal
  • iDeal (Sisow)
  • Bankoverschrijving

*dit kan per evenement verschillen.

#ACIBOXOFFICE

During heavy server load, due to the high amount of registrations, please use the hashtag #ACIBOXOFFICE to stay up to date about the special events enrollment.